Senaste nyttPå kommande
31 julFilmeckerölinjen rallysprint
22 julResultatRallysprinten 2017
23 julResultatEckerölinjen Rallysprint 2016
Hem | Kalender | Evenemang | Klubbar | Forum | Galleri | Filmer | Länkar | Resultat | Arkiv | Kontakt | Torg | Om
It is currently Thu 23 May 2024, 19:14

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Jul 2008, 00:22 
Offline
Rutinerad medlem
User avatar

Joined: Fri 04 Jul 2008, 00:09
Posts: 333
Location: Brändö
Kör: BMW E34 530
Blubird turbo har ingen ic orginal nej, men vafö slänger du int i en 200sx maskin om du ändå ska ha turbo??...Rullar ju rendan en me de o snart kommer den blåa i denna tråd också få de ju.....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Sep 2008, 09:58 
Offline
Ny

Joined: Sun 10 Feb 2008, 02:37
Posts: 8
Känns som det är bara en massa jobb med att byta motor och kabel härva.
Plus att min motor har rullat 13000 mil med full servicebok och jag är 2:a ägaren på den (första var min mormor och morfar) :wink:

Men nu har det gått så lågnt att jag funderar på att slänga i en kompressor istället.
Det är mycket mindre jobb att ta av varje gång man ska till bilprovningen.

Någon som har en kompressor liggande?
Kan byta mot mina delar som jag har liggande tex, 180zx grenrör, turbo (finns glapp), lite olika luft/ic rör från 180zx.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group